Friday 13 January 2012

Tried :(



Hi! Haha, dah start sekolah ni aku jarang sikit nak update blog ni. Pemalas memang macam ni :p haha k fine. Hmm, first day masuk kelas Hibiscus dah belajar Mathematics. Ya Allah, buku teks belum dapat lagi dah belajar. Haihhh jem gila aku. Mula-mula tu sepatah haremm aku tak faham. Lepas tuh dah okaylah jugak kann, hm cikgu tu macam kereta api tauu. Laju gilaa, then tulis kat blackboard pun laju jugak. Terkial-kial lah aku yang rabun ni menyalin.


Haaa, second day, baru aku dapat buku teks. Hmm 20 buah buku weyh! Bapak ahh, double jemm aku -.- hm dengan terpaksa aku jalan kaki balik rumah. Ayah aku kerja enn sape lagi nak jemput. Hmm nak naik bukit lagi lahh apa lahh, penat kau tahu tak! Dalahh perut aku lapar gila :/ first time aku jalan kaki balik ke rumah dengan mengambil masa 45minit, lama kann? Huh, sampai rumah je aku terus capai pinggan makan nasi. Kemain lenguh lengan aku, bahu aku nak angkat pinggan tuh. Terima kasih banyak-banyak cikgu :-)


Third day, fine ada koko pulak -.-' triple jemmm! Mengada betul nak suruh kitorang pakai uniform lengkap. Ehh sukahati kitorang lah nak pakai ke takk. Baru start sekolah dah buat aku migrain --' Kalau pakai half-uni ok jugak. Ni full-uni kot. Panaih bak hang! Okok. Fourth day, kena tukar kelas weyh :( kelas Bougainvillea. Hmm aku baru nak rasa syiokkk duduk kat kelas tu. Takpelah, lagi pun result aku bukan bagus sangat nak duduk kelas pandai macam tu :') uhuks terasa bodoh. Seriously aku rasa terpinggir gila tauu, bukan sebab apalah, diorang okay je dengan aku, ngam tauu :D tapi sebab result aku lahh haha, masing-masing 6a 7a 8a 9a. Aku ni? 4a je haha, tulah aku suruh belajar haritu kau leka dengan Fesbukkkk je, Belogseputtt je, ahaha padan muka kau mizahhh :p


Tapi, bagus jugak aku tukarkann. Cikgu dia best-best tahuuu! Lagi best dari kelas Hibiscus. Haha, kira masuk jugaklah dalam kepala otak aku ni. Aku kan lembab sikitt :3 K fine, benda yang tak bestnya kena tukar bukulah, liquid balik nama kelas aku and tukar nama kelas baru. Sumpah, menyusahkan tau? Huhh, yang takleh blah nya aku dengan Sofea je yang tercampak kat kelas ni. Habiss semua budak-budak class 3 Alamanda last year berpecah :/ ada pulak yang pindah, lagilahhhh :( Ashidiq pindah, nanti sape lagi nak kacau aku tidur? Hmm, no one can replace you uhuk uhuk (padahal.......)


Tapikan...Sedih pulak tetiba. Takde member while you need them! I need yr support :( Please take care of yrself there okay? Byeee 


No comments :