Friday 30 December 2011

Tidak diterima :-/



Hai :) Hmm dukacita saya maklumkan bahawa permohonan saya tidak diterima! Lol :p takpelah takde rezeki kott. Hm tapi aku nak pindah jugak! Nak buat rayuan ke? Haishhh malasnya aku. Takpe lekk luu :D tunggu jawapan Sofea dengan Zetty diorang dapat ke tak enn. Tapi kalau boleh nak buat rayuan lah. Aku taknak stay kat seri pagi ni lagi. Tak berkembang langsung hidup aku. Dari kecik sampai besar kat senawang je. Nak jugak aku bercampur orang. 


Hmm tapi tulah orang suruh belajar kau ber-facebook lagi. Haaa kan dah ni makan dia ;p hahaha takboleh nak buat apa lah, tak guna menyesal sekarang. Hmm tahun depan nak ambil aliran apa eh? Puas aku fikir ni do. Takut sangat aku tersalah pilih kepe kann. Nak ambil apa ni? Akaun? Lukisan kejuruteraan? Ayah aku suggest ambil Prinsip Perakaunan walaweyhhh~ katanya nanti senang dapat kerja. Yeke? Mana mana sama je aku rasa. Ada rezeki kerja nanti adalah kan? 


Okay right now aku BUNTU -.-' sofea dengan zetty pon cepatlah update aku!!



No comments :