Sunday 22 December 2013

Further studies :)

Hai assalamualaikum :) hm harini dah 22 Disember 2013. Lagi beberapa hari je nak masuk 2014, tahun baru ^^ well ada azam baru tak? Haha aku punya azam tahun baru ....
  • nak cari duit poket sementara nak further study (& pls nk sambung geologi pls pls)
  • nak dapat supaya dapat straight A+ ahaha
  • nak masuk matriks selangor kalau boleh, senang tak jauh dan tak dekat sangat hehe
  • nak focus study (no cinta2 :P) (but this is so poyo)
Setakat ni tu jelah goals aku. Taktau lah apa nak jadi dengan masa depan aku. Aku harap sangat aku berjaya jadi geologist :) kalau tak pun jadi Land survey pon boleh lah ^^ seboleh bolehnya aku nak further study kat UPM huhu situ macam best je tempat dia. Okaylah mak lang aku boleh tolong aku punya kalau aku nak masuk UPM hehe sonang ada orang dalam kahkah, but still kena ada result bagus jugak en taknak buek malu mak lang den. So kalau aku nak sambung belajar untuk geologi tu hanya ada 4 universiti kek malaysia ni yang tawarkan course ni, iaitu UPM, USM, UKM dan UM. Aku hanya tertarik kat UPM je. Hehe taktau lah kalau ada rezeki ada lah. Mudah-mudahan Allah permudahkan kerja aku, amin~

P/s : 09/09/2015, tidak ku sangka aku sambung geomatics (landsurvey) jugak. Hahaha kenot brain.

No comments :