Sunday 4 September 2011

#Back To School


H . E . L . L . O

Haihhh -,- Sekolah sudah memanggil-manggil kami yang masih bersekolah ni . Melambai-lambai tangan . Haha , apa jee yang aku mengarut ni . Hahaha . Aku haramm sentuh homework yang cikgu bagi menimbun tu --' Bagi macam nak cuti sebulan . Macam aku ni semut je , banyak tangan . Haa , tak pun lipan lah , ehh , ulat gonggok pun boleh :] Haha , apa-apa jelah . 

Baju sekolah pun tak bergosok lagi . Tah mana aku humbankan baju-baju aku tu . Haha , beg aku dah mula berabuk-rabuk . Mampussss -,- Ibu tak tau tu , kalau tak .. Ayooooo~ Membebellah jawabnya , tak henti-henti . Hehe , ampunn Ibu xD 

Nak pergi ke sekolah esok ? Aku kann actually , demam -,- Haha . Punn adoi derr (ayat Aqram) Haha . Nanti asyik kena belajar jee . Mood aku still nak beraya lagi ni :D Haha , tu hahh . Jiran belakang rumah bakar mercun Bunga Api . Alahh , yang selalu masa New Year diorang bakar tu . Hahaha . Kemain meriah betul raya pakcik tu . Aku ? Biasa jee -,- Duit raya pun tak banyak sangat . Kalau dapat , dapatlah . Kalau tak , tak lah . Takkan aku nak cakap dekat orang kann --'

Okay . Sampai sinilah aku merepek-repek . Aku nak pergi buat homework . Tiibehhh mood rajin xD Kbaii .

No comments :